Fit placuszki. Mnóstwo błonnika.

placki fit

Przepis na fit placuszki pełne otrębów – to nigdy nie było takie proste 😉 Polecam je zarówno na śniadanie, jak i kolację. Jeśli wolisz trochę słodsze smaki, to do przepisu można dodać jakiś zdrowy zamiennik cukru np. syrop klonowy, miód, syrop daktylowy. Do placuszków polecam dobrać jakieś owoce np. banany, truskawki, czy maliny.

Uwaga! Placuszki są pełne błonnika (dzięki sporej zawartości otrębów).

FIT PLACUSZKI OTRĘBOWE

fit placuszkiczas przygotowania: 10 minut

stopień trudności: łatwe

Składniki:

  • 3 łyżki otrębów owsianych
  • 2 łyżki otrębów pszennych
  • 1,5 łyżki jogurtu greckiego
  • jedno jajko
  • opcjonalnie: łyżka miodu albo syropu klonowego albo syropu daktylowego

Przygotowanie:

  • W miseczce połącz otręby, jogurt, jajko i miód (albo syrop). Dobrze wymieszaj.
  • Na patelni rozgrzej olej kokosowy i nałóż łyżką masę. Lepiej zrobić mniejsze placuszki. Smaż po kilka  minut na każdej stronie – jak nabiorą lekko brązowego koloru powinny być gotowe.
  • Na placuszki nałóż pokrojone owoce – u mnie banany. Dodatkowo polałam je trochę syropem klonowym.

Smacznego !!



Zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku:

fit placuszki

 

Izabela Misztal

Kucharka - amatorka, ale szef kuchni na tej stronie. Wielbicielka jedzenia, która ma nadzieję spróbować chociaż raz w życiu wszystkich potraw świata.

shares