Budyniowa owsianka bez budyniu. Trzeba wypróbować!!

przepis na owsiankę

Wiele osób twierdzi, że ich dobre zdrowie to zasługa… owsianek. Moja mama jest jedną z tych osób – prawie codziennie je na śniadanie różne owsianki. Pamiętaj, owsianka dostarczy Twojemu organizmowi antyoksydantów, podkręci metabolizm, wspomoże pracę jelit, obniży cholesterol, ustabilizuje poziom cukru we krwi, a przede wszystkim doda energii ♥

przepis na owsiankę

BUDYNIOWA OWSIANKA

Składniki na budyniową owsiankę:

  • 40 g płatków owsianych błyskawicznych
  • jedna szklanka mleka
  • dwie garście mrożonych jagód
  • dwie łyżeczki ksylitolu
  • jedno jajko
  • plus ulubione dodatki

Przepis na budyniową owsiankę:

  • Płatki owsiane ugotuj w garnku z mlekiem, ksylitolem i jagodami. Cały czas mieszaj.
  • Pod koniec dodaj surowe jajko i intensywnie mieszaj, cały czas gotując.
  • Po chwili zdejmij z planika i przełóż do miseczki.
  • Udekoruj ulubionymi owocami albo innymi dodatkami.

Inne przepisy na owsiankę znajdziesz TUTAJ – KLIK

 

Przepis przygotowała dietetyk i psychodietetyk Dominika Beneturska

Zapraszam do odwiedzenia strony promującej moją książkę „Tożsamość wroga” – KLIK

książka młodzieżowaprzepis na owsiankę

Lubisz to? Podziel się z innymi :)

Izabela Misztal

Kucharka - amatorka, ale szef kuchni na tej stronie. Wielbicielka jedzenia, która ma nadzieję spróbować chociaż raz w życiu wszystkich potraw świata.